Asiakaspalautukset
Toivomme, että olet tyytyväinen Yora-ostokseesi. Jos lemmikkisi ei kuitenkaan "ole sinut" YORA-tuotteiden kanssa, hyvitämme mielellämme tuotteen.
ZERO WASTE | NOLLAHUKKA -TYYTYVÄISYYSTAKUU
Useimmat koirat rakastavat Yoraa. Jos koirasi ei kuitenkaan pidä Yorasta, hyvitämme tilauksesi harkintamme mukaan. Emme toivo, että lähetät tuotetta meille takaisin, vaan toivomme sinun vievän tuotteen paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle tai anna ystävällesi, jotta ruokaa ei mene turhaan hukkaan.
14 vuorokauden peruutusoikeus
Mikäli olet tilannut väärän tuotteen tai haluat perua kaupan, täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.
Näin ilmoitat peruutuksesta
Peruuttamisen voi tehdä millä tahansa vapaamuotoisella ilmoituksella, josta käy selkeästi ilmi halu perua tilaus. Suosittelemme täyttämään palautuksen mukaan palautuslomakkeellamme (PDF-tiedosto). Voit myös ilmoittaa lomakkeessa näkyvät tiedot vapaamuotoisella sähköpostilla (info@yora.fi):
- tilausnumero
- nimi
- toimitusosoite
- puhelin
- palautettava tuote/tuotteet ja kappalemäärä
- palautuksen syy
- mahdolliset lisätiedot liittyen palautuksen syyhyn
Veloitukseton asiakaspalautus
Posti – Saat lähetyksen mukana palautuskortin, jota voit käyttää mahdollista palautusta tehdessäsi. Toimita paketti postiin ja käytä mukana tullutta palautuskorttia.
Matkahuolto – Ole asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli olet tehnyt tilauksen Matkahuollon kautta ja haluat tehdä asiakaspalautuksen. Toimitamme sinulle sähköpostitse palautuspakettikortin, jonka voit tulostaa ja kiinnittää pakettiin. Toimita paketti lähimpään Matkahuollon lähetyspisteeseen.
DB Schenker –Ole asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli olet tehnyt tilauksen DB Schenkerin kautta ja haluat tehdä asiakaspalautuksen. Toimitamme sinulle sähköpostitse palautuspakettikortin, jonka voit tulostaa ja kiinnittää pakettiin. Toimita paketti lähimpään DB Schenkerin lähetyspisteeseen.
Muista pyytää asiakaspalautuksesta aina kuitti lähetyksen seurantaa varten!
Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet
Mikäli havaitset vastaanotettuasi tilauksen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana – otathan yhteyttä.
Hyvitykset
Muistaa tarkastaa tilauksesi ennen sen lähettämistä
Varmista, että olet valinnut tuotteesi ostoskoriin huolellisesti ja tilaus vastaa sitä mitä tarvitset, ennen kuin painat tilaa nappia. Näin säästymme turhilta postituksilta ja ympäristövaikutuksilta. Kiitos! :)