Asiakaspalautukset

Toivomme, että olet tyytyväinen Yora-ostokseesi. Jos lemmikkisi ei kuitenkaan "ole sinut" YORA-tuotteiden kanssa, hyvitämme mielellämme tuotteen.

ZERO WASTE | NOLLAHUKKA -TYYTYVÄISYYSTAKUU

Useimmat koirat rakastavat Yoraa. Jos koirasi ei kuitenkaan pidä Yorasta, hyvitämme tilauksesi harkintamme mukaan. Emme toivo, että lähetät tuotetta meille takaisin, vaan toivomme sinun vievän tuotteen paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle tai anna ystävällesi, jotta ruokaa ei mene turhaan hukkaan.


14 vuorokauden peruutusoikeus

Kuluttajana sinulla on oikeus 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta ilmoittaa joko yksittäisten tuotteiden tai koko tilauksen peruutuksesta.

Mikäli olet tilannut väärän tuotteen tai haluat perua kaupan, täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.


Näin ilmoitat peruutuksesta

Peruuttamisen voi tehdä millä tahansa vapaamuotoisella ilmoituksella, josta käy selkeästi ilmi halu perua tilaus. Suosittelemme täyttämään palautuksen mukaan palautuslomakkeellamme (PDF-tiedosto). Voit myös ilmoittaa lomakkeessa näkyvät tiedot vapaamuotoisella sähköpostilla (info@yora.fi):

  • tilausnumero
  • nimi
  • toimitusosoite
  • puhelin
  • palautettava tuote/tuotteet ja kappalemäärä
  • palautuksen syy
  • mahdolliset lisätiedot liittyen palautuksen syyhyn


Veloitukseton asiakaspalautus

Palautukset toimivat lähetystavasta riippuen hieman eri tavoilla. Palautuslähetyksen voi luoda avaamalla alkuperäisen lähetyksen tiedot hallintapaneelista ja klikkaamalla alareunasta valikkoa “Luo lähetyksestä.. uusi palautuslähetys”.

Posti – Saat lähetyksen mukana palautuskortin, jota voit käyttää mahdollista palautusta tehdessäsi. Toimita paketti postiin ja käytä mukana tullutta palautuskorttia.

Matkahuolto – Ole asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli olet tehnyt tilauksen Matkahuollon kautta ja haluat tehdä asiakaspalautuksen. Toimitamme sinulle sähköpostitse palautuspakettikortin, jonka voit tulostaa ja kiinnittää pakettiin. Toimita paketti lähimpään Matkahuollon lähetyspisteeseen.

DB Schenker –Ole asiakaspalveluumme yhteydessä, mikäli olet tehnyt tilauksen DB Schenkerin kautta ja haluat tehdä asiakaspalautuksen. Toimitamme sinulle sähköpostitse palautuspakettikortin, jonka voit tulostaa ja kiinnittää pakettiin. Toimita paketti lähimpään DB Schenkerin lähetyspisteeseen.

Muista pyytää asiakaspalautuksesta aina kuitti lähetyksen seurantaa varten!


Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet

Mikäli havaitset vastaanotettuasi tilauksen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana – otathan yhteyttä.


Hyvitykset

Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, millä tilaus on alunperin maksettu. Mikäli palautus on osa tarjoushintakokonaisuutta (esim. 3 tuotetta 2 hinnalla), muunnamme tuotteiden hinnat yksilöhinnoiksi ja palautamme ainoastaan näiden erotuksen. Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.
Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse. Mikäli et ole saanut kuittausta 14 vuorokauden sisällä palautuksen lähettämisestä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.


Muistaa tarkastaa tilauksesi ennen sen lähettämistä

Varmista, että olet valinnut tuotteesi ostoskoriin huolellisesti ja tilaus vastaa sitä mitä tarvitset, ennen kuin painat tilaa nappia. Näin säästymme turhilta postituksilta ja ympäristövaikutuksilta. Kiitos! :)